فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رسالت خبرنگاران تبیین اقدامات مبانی نظام است

سردار «گشتاسبی» گفت: امروز رسالت همه ما خصوصا خبرنگاران در ایران اسلامی تبیین اقدامات و زحمات ارزنده و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۰۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ - 12August 2023

تبیین اقدامات ارزنده نظام رسالت خبرنگاران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان شامگاه امشب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در سالن جلسات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک و قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، اظهار داشت: امروز رسالت همه ما خصوصا خبرنگاران در ایران اسلامی تبیین اقدامات و زحمات ارزنده و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی تلاش در راستای انعکاس و اطلاع‌رسانی قدامات نظام را تکلیف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: رسالت خبرنگاران می‌تواند در سربلندی نظام و کشور نقش‌آفرین باشند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ضمن تشکر و تقدیر از خبرنگاران بابت همکاری با سپاه و بسیج گفت: تلاش‌های خبرنگاران باعث خنثی شدن توطئه‌های و هجمه‌های دشمنان شده و تاثیرگذاری آنها در این عرصه، قابل وصف نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون توانسته‌ایم در برابر هجمه دشمن و شیطنت‌های آنها مقاومت کنیم، افزود: امروز همه ما در مقابل انقلاب اسلامی و خون شهدا تکلیف داریم و باید تلاشی که امامان ما در برابر کفر داشتند را به خوبی ارائه دهیم.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: می‌طلبد برای عزت و سربلندی نظام در حوزه رسانه اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها از ابتدای انقلاب تلاش کردند نظام را سرگون و آرمان‌های آن را محدود کنند اما امروز به برکت نظام مقدس و امامین، دشمن نتوانسته به خواسته شوم خود برسد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران الگوی جهان شده است لذا می‌طلبد بر این مجاهدت خود در راستای سربلندی نظام جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه امروز هجمه دشمن سنگین است، یادآور شد: ما وظیفه داریم برای تبیین انقلاب و موفقیت‌ها با شجاعت و شهامت خدمات نظام را در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و عمرانی را معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار