فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

امنیت جزو ماموریت اولویت‌دارمان است

سردار «گشتاسبی» گفت: با تمام‌ تلاش و مجاهدت برای ایجاد امنیت که جزو ماموریت اولویت‌دارمان است، تلاش می‌کنیم‌.
کد خبر: ۵۹۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲ - 27June 2023

برای برای تقویت امنیت تلاش می کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان‌الله گشتاسبی» در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از همه فرماندهان، مسئولان، علما و اقشار مختلف مردم و کسانی که در راه انقلاب تلاش و مجاهدت کرده قدردانی و صمیمانه عرض ارادت دارم. از سردار سلامی و سردار پاکپور که در همه تلاش‌ها، موفقیت‌ها و امنیتی که حاکم و حاصل تلاش زحمات فرماندهانم است، تشکر می‌کنم.

وی با ابراز خرسندی گفت: از اینکه بار دیگر خداوند افتخار حضور و توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب، انقلابی و با وقار کردستان را برایم‌ فراهم‌کرد، خوشحالم.

فرمانده جدید سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: با تمام وجود و به همت رزمندگان سپاه بیت‌المقدس به عنوان یک سرباز در خدمت فرمانده جدید قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و برقراری امنیت مردم خواهیم بود.

سردار گشتاسبی عنوان کرد: با تمام‌ تلاش و مجاهدت برای ایجاد امنیت که جزو ماموریت اولویت‌دارمان است، تلاش می‌کنیم‌، اگر امنیت نداشته باشیم و نتوانیم اقتدار خود را در همه عرصه‌ها حفظ و برای مردم سنگ تمام‌ بگذاریم، در مابقی حوزه‌ها و زیرساخت‌ها نمی‌توانیم کاری کنیم.

سردار گشتاسبی ابراز داشت: با تمام وجود برای تقویت امنیت تلاش کرده تا ‌مردم در کمال آرامش به زندگی خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار