فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

عملیات اخیر سپاه در کوسالان تاثیر زیادی در تقویت امنیت پایدار ایجاد کرد

سردار «حسینی» گفت: عملیات اخیر سپاه در کوسالان تاثیر زیادی در تقویت امنیت پایدار و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۵۹۹۶۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 27June 2023

عملیات اخیر سپاه در کوسالان تاثیر زیادی در تقویت امنیت پایدار ایجاد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار پاسدار «سید‌صادق حسینی» فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه بیت‌المقدس که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح در سپاه کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و با بیان اینکه امیدواریم همواره در این راه بمانیم، اظهار داشت: از همه فرماندهان مجموعه قرارگاه، لشکر 22 و نواحی بسیج و مسئولان حوزه نمایندگی و حفاظت که در طول این مدت در سختی‌ها و شیرینی‌ها همانند یک روح در سه بدن بودیم و برای پیشرفت سپاه تلاش می‌کردیم. 

وی گفت: امروز از همه همکاران خود طلب حلالیت کرده و از اعضای شورای تامین و نمایندگان ولی‌فقیه و خبرگان رهبری، مدیران دستگاه‌ها، اصحاب رسانه، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و آحاد مردم و خانواده خود بابت همه همکاری‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه توجه به نیروی انسانی و خدمت بی‌منت به مردم و همکارانم جزو اولویت‌کاریم بود، تصریح کرد: 248 خانواده سپاه صاحب خانه و بیش از 357 پرونده حل و فصل شد.

وی ارتباط دلی با آحاد مردم را از دیگر رویکردهای خود در استان کردستان عنوان کرد و افزود: 140 هکتار از زمین‌های اداری، نظامی و کشاورزی را تغییر کاربری داده و همه همکاران سپاه در قروه، سنندج، دیواندره و بانه می‌توانند صاحب زمین شوند.

حسینی عنوان کرد: مهار اغتشاشات آبان سال 98 و سال گذشته با همراهی اعضای شورای تامین و با کمترین کشته‌شدگان و برگزاری مراسم و فراهم کردن زمینه نخستین تردد زائران اربعین در مرز باشماق از دیگر اقداماتی بوده که در طول این سال‌ها انجام شد.

فرمانده سابق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: عملیات اخیر سپاه در کوسالان تاثیر زیادی در تقویت امنیت پایدار و ایجاد رعب و وحشت در دل مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار