رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج:

زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست/ دیدار با خانواده‌های شهدا در دستور کار باشد

حجت‌الاسلام «محمدخواه» گفت: استان شهیدپرور کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید در تمام نقط استان از جمله روستا‌ها انجام شود و این مهم تنها مختص شهرستان‌ها نباشد.
کد خبر: ۶۱۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ - 16September 2023

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید در تمام نقط استان انجام شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «هادی محمدخواه» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در جلسه برنامه‌ریزی کمیته ایثارگران گرامیداشت چهل‌ و‌ سومین سالگرد هفته دفاع مقدس که امروز در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید کردستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا باید در تمام نقط استان از جمله روستاها انجام شود و این مهم تنها مختص شهرستان‌ها نباشد.

وی افزود: استان شهیدپرور کردستان پنج هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و باید همه از خانواده‌های معظم شهدا از طرف نهادها و سازمان‌های مختلف تجلیل شوند.

«کمال ساعدپناه» مسئول ایثارگران جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان کردستان بیش از ۹۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است که ۳۰ شهید بومی و دیگر شهدا غیربومی هستند.

وی افزود: عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری یادودره شهدا در روستاها و تجلیل از خانواده شهدا از برنامه‌های جهاد کشاورزی استان کردستان در هفته دفاع مقدس خواد بود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها