امام جمعه بانه:

نظام اسلامی به دنبال وفاق ملی و مذهبی است

ماموستا «خدایی» گفت: ایران اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب است و نظام نیز در عمل نشان داده که به دنبال وفاق ملی و مذهبی است.
کد خبر: ۶۱۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 11September 2023

نظام به دنبال وفاق ملی و مذهبی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالرحمن خدایی» امام جمعه بانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دشمنان از همان روزهای پیروزی انقلاب دشمنی خود را در قالب و شکل جنگ ۸ ساله و تحمیلی هویدا ساختند.

وی ادامه داد: در طول ۸ سال دفاع مقدس دشمن بعثی و حامیانش تلاش بسیاری کردند که نظام اسلامی تحکیم پیدا نکند ولی به حمد الهی این آرزو را به گور برد.

امام جمعه بانه  گفت: ایران اسلامی متعلق به همه اقوام و مذاهب است و نظام نیز در عمل نشان داده است که به دنبال وفاق ملی و مذهبی است.

ماموستا خدایی اضافه کرد: اگر به تاریخ هشت ساله دفاع مقدس توجه داشته باشیم به خوبی متوجه خواهیم شد که در این دوران برادران اهل تشیع و اهل سنت در یک جبهه واحد در مقابل دشمنان از خود ایثارگری‌ها و رشادت‌های بسیاری نشان دادند، بنابراین می‌توان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را اولین گام ایجاد وحدت دانست.

وی عنوان کرد: امروز که انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و قدرت قرار دارد دشمنان احساس ضعف و واهمه می‌کنند بنابراین به عینه شاهد تلاش‌های مذبوحانه آنان برای ایجاد ناامنی و حاشیه علیه مملکت و نظام هستیم.

این عالم اهل سنت افزود: دشمن در بحث جنگ نرم و رسانه‌ای یک جبهه بزرگ و واحد علیه نظام و ملت ایران ایجاد کرده و هدف آن کاستن از اقتدار کنونی ایران اسلامی و ایجاد یک تقابل مذهبی بین ملت ایران می‌باشد.

امام جمعه بانه در پایان با اشاره به اینکه باید امروز بسیار هوشیارتر از هر زمان دیگری باشیم، خاطرنشان کرد: امروز دشمن همانند یک مار زخمی به دنبال توطئه علیه این ملت و نظام اسلامی می‌باشد بنابراین باید بیشتر از هر زمان دیگری هوشیار باشیم و اجازه فرصت طلبی را به معاندان ندهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها