امام جمعه بانه:

توسعه کشور نیازمند عزم و روحیه جهادی مسئولان است

ماموستا «خدایی» گفت: بسترهای توسعه در کشور به‌ویژه در استان مرزی کردستان به خوبی مهیاست و تنها نیازمند عزم و روحیه جهادی مسئولان هستیم.
کد خبر: ۵۱۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 26March 2022

توسعه نیازمند عزم و روحیه جهادی مسئولان استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالرحمن خدایی» امام جمعه شهرستان بانه امروز در جمع مسئولان و مدیران ادارات شهرستان بانه که به مناسبت سال جدید و تشریح برنامه‌های پیش رو برگزار شد، اظهار داشت: توجه به مردم و جامعه و مهمتر از آن رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی باید از برنامه‌های اصلی و اولویت‌های دولت و مدیران باشد.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»، افزود: نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده دغدغه معظم له برای رفع مشکلات اقتصادی و صنعتی کشور است.

امام جمعه بانه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به صنعت و اقتصاد کشور دارند؛ زیرا اقتصاد قوی و پویا یکی از عناصر قدرت ملی هر کشوری در جهان کنونی است.

ماموستا خدایی بیان کرد: امروز برای محقق شدن منویات رهبری و استمرار قدرت و اقتدار ایران اسلامی نیازمند استفاده از داشته‌ها و ظرفیت‌های داخلی هستیم؛ خوشبختانه ایران بسیار غنی و ثروتمند است و برای توسعه نیازمند هیچ کشوری نیستیم که این برکات خداوند متعال است.

امام جمعه بانه در ادامه با اشاره به اینکه مشکل بیکاری از مهم‌ترین مشکلات اجتماعی و اقتصادی استان کردستان است، گفت: همه امیدواریم که دولت سیزدهم که دولتی برآمده از دل جامعه است، بتواند با برنامه‌ریزی دقیق و نیز استفاده درست از ظرفیت‌ها، نقش مهمی در کاهش نرخ بیکاری داشته باشد.

ماموستا خدایی عنوان کرد: بسترهای توسعه در کشور به ویژه در استان مرزی کردستان به خوبی مهیاست و تنها نیازمند عزم و روحیه جهادی مسئولان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار