در گفت‌وگویی؛

امام جمعه شهرستان بانه: اهانت به قرآن کریم، کاری شیطانی و پلید است

ماموستا «خدایی» با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم، کاری شیطانی و پلید است، گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، تنها توهین به جهان اسلام نیست بلکه این کار توهین به ادیان الهی و ابراهیمی است.
کد خبر: ۶۰۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶ - 07August 2023

اهانت به قرآن کریم، کاری شیطانی و پلید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالرحمن خدایی» امام جمعه شهرستان بانه در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن محکوم کردن توهین به قرآن کریم، اظهار داشت: اهانت به قرآن کریم، کاری شیطانی و پلید است.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، تنها توهین به جهان اسلام نیست بلکه این کار توهین به ادیان الهی و ابراهیمی است.

وی افزود: تداوم این اهانت‌ها نشان می‌دهد که دشمنان برای دین مبین اسلام برنامه‌های پلیدی در دستور کار دارند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: امروز نباید اجازه دهیم که این توهین‌ها به قرآن و دین اسلام عادی شود و استمرار پیدا کند.

امام جمعه شهرستان بانه با اشاره به اینکه نگاه ماتریالیسمی در جهان غرب تلاش بسیاری برای زدودن دین در جامعه دارد، اظهار کرد: دشمنان به دنبال ایجاد یک خلاء دینی در جهان کنونی هستند.

وی عنوان کرد: دولت‌های اسلامی باید در برابر کشورهای توهین کننده به قرآن کریم و مقدسات مسلمین موضع واحدی اتخاذ کنند.

امام جمعه شهرستان بانه یادآور شد: وحدت مسلمین به معنای واقعی و عملی می‌تواند ریشه این توهین‌های بی‌سابقه به قرآن و مقدسات اسلام را بخشکاند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: بهترین و قاطع‌ترین جواب به این هتک حرمت‌ها به ساحت مقدس قرآن، تحریم کامل کشورهای توهین کننده به مبانی دینی مسلمین توسط جهان اسلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار