امام جمعه شهرستان بانه:

اهانت به قرآن توهین به مبانی دینی تمامی آیین‌های آسمانی است

ماموستا «خدایی» گفت: اهانت به قرآن را باید توهین به مبانی دینی تمامی آیین‌های آسمانی دانست، توهینی که به قرآن شد می‌تواند زمینه‌ای برای عادی شدن هتک حرمت داشته‌های همه ادیان الهی شود.
کد خبر: ۵۶۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ - 28January 2023

اهانت به قرآن توهین به مبانی دینی تمامی آیین‌های آسمانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالرحمن خدایی» امام جمعه شهرستان بانه امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: زندگی در این عصر تنها با احترام متقابل به همدیگر قابل استمرار است.

وی افزود: در مقابل هم قرار گرفتن افراد و ملت چیزی جز بدبختی و جنگ و آوارگی برای مردم به دنبال ندارد، بنابراین می‌طلب که زندگی مسالمت آمیز با هم داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان بانه عنوان کرد: با این وجود باید اذعان کرد افراد و گروه‌هایی هستند که امروز به دنبال ایجاد جدایی بین انسان، ملت‌ها و ادیان هستند.

وی در ادامه با محکوم کردن اهانت و آتش زدن قرآن کریم به دست عده‌ای بی‌دین در برخی از کشورهای اروپایی، گفت: اهانت به قرآن را باید توهین به مبانی دینی تمامی آیین‌های آسمانی دانست، توهینی که به قرآن شد می‌تواند زمینه‌ای برای عادی شدن هتک حرمت داشته‌های همه ادیان الهی شود.

ماموستا خدایی عنوان اظهار کرد: کسانی که اقدام به عمل بسیار زشت و شیطانی آتش زدن قرآن می‌کنند، افرادی عقده‌ای، بی‌دین و دین ستیز هستند که در خلاء عقیدتی و ایمانی به بن بست رسیده‌اند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: همه مسلمین انتظار دارند که این دست از حرکات که توهین به مقدسات و معنویات جهان اسلام است متوقف شود، زیرا استمرار این روند غیرانسانی می‌تواند آینده بدی برای برای دنیا رقم بزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار