معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

برای تبیین حماسه‌های دفاع مقدس باید از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کرد

«فلاحی» با بیان اینکه واقعیات و حماسه‌های دفاع مقدس برای نسل جوان امروزی تبیین شود، گفت: از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین حماسه‌های دفاع مقدس استفاده شود.
کد خبر: ۶۱۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 10September 2023

برای تبیین حماسه‌های دفاع مقدس از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عیسی فلاحی» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز در جلسه شورای حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس استان کردستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه نوجوانان آگاهی چندانی از دفاع مقدس ندارند، اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود که واقعیات و حماسه‌های دفاع مقدس برای نسل جوان امروزی تبیین شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان افزود: از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها برای تبیین حماسه‌های دفاع مقدس استفاده شود.

وی از رونمایی از آثار و کتاب‌های دفاع مقدس خبر داد و گفت: تجلیل از نویسندگان و فعالان این عرصه، برگزاری نمایشگاه عکس، جلسات تبیینی، نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان این عرصه از دیگر برنامه‌های ارشاد در کردستان است.

فلاحی با تاکید بر اینکه عکس‌ها و آثار ماندگار دوران دفاع مقدس جهت انعکاس در نمایشگاه دفاع مقدس در اختیارمان گذاشته شود، یادآور شد: یقینا اگر جوانان با حماسه‌های دفاع مقدس آشنا شوند، دیگر دچار فریب‌ها و توطئه‌های دشمنان نخواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها