مسئول بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان:

کتاب شهدای ورزشکار کردستان رونمایی می‌شود

«محمدی» از مراسم رونمایی کتاب شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: برای اولین بار در سطح کشور از کتاب شهدای ورزشکار در استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ - 16September 2023

رونمایی از کتاب شهدای ورزشکار کردستان برای اولین بار در کشوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «پیام محمدی» مسئول بازرسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان امروز در کمیته ایثارگران گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس اشاره و اظهار داشت: تجلیل و تکریم پیشکسوتان دوران دفاع مقدس این سازمان و تبلیغات محیطی در سطح ادارات ورزش و جوانان و سالن‌های ورزشی را از اقدامات اداره‌کل ورزش و جوانان است.

وی از رونمایی کتاب شهدا در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: برای اولین بار در سطح کشور از کتاب شهدای ورزشکار در استان کردستان با حضور مسئولان کشوری و استانی در هفته دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: یادواره شهدای ورزشکار در سطح استان توسط اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی، مسابقه کتاب‌خوانی و همایش پیاده‌روی را از دیگر برنامه‌های اداره‌‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار