نماینده ولی فقیه در کردستان:

پیشکسوتان و همرزمان شهدا به بیان خاطرات بپردازند

حجت الاسلام «پورذهبی» به روایتگری توسط پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: کلی گویی توسط همه امکان‌پذیر است اما باید به خاطرگویی و روایتگری توسط همرزمان شهید توجه شود.
کد خبر: ۶۱۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ - 10September 2023

پیشکسوتان و همرزمان شهدا به بیان خاطرات بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولین در استانداری برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه سخنرانی‌های برنامه‌ها باید کوتاه و مختصر باشد در غیراینصورت اثر منفی خواهد داشت، اظهار داشت: در انتخاب سخنرانان مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از اساتید دانشگاهی و کسانی که جایگاه ویژه‌ای دارند، استفاده شود.

وی به روایتگری توسط پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: کلی گویی توسط همه امکان‌پذیر است اما باید به خاطرگویی و روایتگری توسط همرزمان شهید توجه شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه نشست‌ها باید گفت‌وگو محور و مسائل روشنگری شود، خاطرنشان کرد: گفت‌وگوها باید فیلم‌ محور، کلیپ محور و تشریح محور باشد و بهتر است جلسات با کلیپ‌های مرتبط مانند کلیپ شهدا آغاز شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی یادآور شد: از تکرار شعارها و سخنان قبلی جلوگیری کنیم و باید در سخنان و اقدامات خود تنوع داشته باشیم.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار