در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش پرورش سنندج مطرح شد؛

نماینده ولی فقیه در کردستان: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند/ دانش‌آموزان مهمترین سرمایه کشور هستند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، چرا که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌ساز کشور در اختیار آن‌ها قرار دارد.
کد خبر: ۶۱۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ - 21September 2023

معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در دیدار با مدیرکل و معاونان آموزش پرورش و اعضای ستاد بازگشایی مدارس و پروژه مهر استان در سنندج، با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته وحدت و نیز آغاز سال تحصیلی جدید، بر ضرورت حفظ جایگاه معلمان تأکید کرد و اظهار داشت: معلمان نقش مهم و بسزایی در توسعه و پیشرفت جامعه دارند، چرا که دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی و آینده‌ساز کشور در اختیار آن‌ها قرار دارد.

وی دانش آموزان را مهمترین سرمایه جامعه دانست و افزود: پرورش دانش آموزان، نیازمند زیرساخت‌های محکم فرهنگی است و مجموعه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان باید از انجام فعالیت‌های فرهنگی غافل نشوند و تمام‌ تلاش خود را در راستای بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت ها به کار گیرند.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: معلمان از مقبول‌ترین قشر جامعه بوده و اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی در راستای حرکت صحیح، حرف اول را می زند، گفت: اهتمام جدی در راستای ایجاد زیرساخت محکم فرهنگی، به قوام و دوام آموزش و پرورش کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه معلمان باید درس زندگی را به دانش‌آموزان بیاموزند، خاطرنشان کرد: هدف اساسی آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی شایسته و در تراز انقلاب، دارای اعتماد به نفس و افرادی است که بتوانند دست به کارهای خلاق و تازه بزنند.

حجت‌‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه ایجاد امید و انگیزه در دانش‌آموزان نیز از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد، تصریح کرد: آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش‌آموزان نباید مورد غفلت واقع شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: در امور اجرایی حتما مقید به رعایت قوانین و مقررات باشید چرا که هیچ کس فراتر از قانون نیست و قطعاً اقدامات شما پاداش اخروی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها