نماینده ولی فقیه در کردستان:

خدمت به خلق خدا بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: در فرهنگ اسلام ناب محمدی خدمت به خلق خدا عبادت و خدمتگزاری بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد.
کد خبر: ۶۱۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳ - 28August 2023

خدمت به خلق خدا بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت خدمت به مردم را شایسته دانست و اظهار داشت: در فرهنگ اسلام ناب محمدی خدمت به خلق خدا عبادت و خدمتگزاری بالاترین اجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

وی افزود: اگرچه در بسیاری از اوقات شاید نتوانیم به دلایل منع قانونی یا در توانمان نباشد، کاری برای دیگران انجام دهیم اما چون فرد تلاشمان را می‌بیند، راضی و قدردان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه همه دولت‌ها و کاربدستان باید مردمی باشند، گفت: فرد مردمی باید ساده‌زیست باشد، یعنی اهل اشرافی‌گری و تجملاتی نباشد همانند مردم باشد.

پورذهبی ویژگی دوم فرد مردمی را "در دسترس بودن" ذکر کرد و بیان داشت: در دسترس نبودن کلاس نیست، اینکه وقت ملاقات به هر کسی ندهیم و پاسخ‌گوی تلفن‌مان باشیم.

وی بی‌تکلف و بدون تشریفات بودن را سومین ویژگی فرد مردمی ذکر کرد و معتقد بود: البته شاید برخی اقدامات، لازمه کار اداری باشد،‌ گاهی اوقات به‌جای اینکه تشریفات کمک کار ما باشد، ضد کار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ما برای مردم باشیم نه مردم برای ما بیان کرد: احساس خدمتگزاری کردن از دیگر ویژگی‌های فرد مردمی است، آیا ما احساس خدمتگزاری کرده یا احساس آقایی؟ خدمتگزاری و گره‌گشایی از مشکلات مردم یک نعمت است. پورذهبی خطاب به مسئولان یادآور شد: همواره خود را خدمتگزار مردم دانسته و در راستای حل مشکلات مردم گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها