نماینده ولی فقیه در کردستان:

کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه دارند

حجت الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در جامعه دارد، گفت: این نهاد فرهنگی به منظور جذب علاقمندان و مخاطبان باید مکانی پویا، جذاب و دلنشین برای مخاطبان باشد.
کد خبر: ۶۱۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 19August 2023

کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان  اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از کتاب به عنوان یکی از مهم‌ترین اقلام در حوزه فرهنگ نام برد و اظهار داشت: متولیان این حوزه باید نگاه عاشقانه و دلسوزانه‌ای به این مقوله داشته باشند.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی نقش مهمی در نهادینه‌سازی فرهنگ مطالعه در جامعه دارد، افزود: این نهاد فرهنگی به منظور جذب علاقمندان و مخاطبان باید مکانی پویا، جذاب و دلنشین برای مخاطبان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان غنای محتوایی کتاب‌ها در جذب مخاطب به کتابخانه‌های عمومی بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: وجود منابع خوب، به روز و ارزشمند سبب جلب توجه اقشار مختلف به این نهاد فرهنگی می‌شود و این امر در ارتقای سرانه مطالعه بسیار اثرگذار است.

پورذهبی خواستار تعامل و همکاری بیشتر دستگاه‌های فرهنگی در استان شد و تصریح کرد: همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی در نهایت به نفع جامعه است و این مهم سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار