نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

شهدا و جهادگران از خشیت و تقوای الهی برخوردار بودند

حجت‌الاسلام پورذهبی به تلاش، ایثار و تقوای درونی ایثارگران و جهادگران اشاره کرد و گفت: این افراد از خصوصیاتی مانند خشیت از پروردگار و تقوای الهی برخوردار بودند.
کد خبر: ۶۱۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲ - 20September 2023

شهدا و جهادگران از اطاعت، خشیت و تقوا برخوردار بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز (چهارشنبه) در مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» که به مناسبت چهل‌و‌سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جمع کثیری از جهادگران و فعالان عرصه دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به سوره نور آیه ۵۲ اظهار داشت: وَ مَنْ يُطِعِ اللَّهَ وَ رَسُولَهُ وَ يَخْشَ اللَّهَ وَ يَتَّقْهِ فَأُولئِكَ هُمُ الْفائِزُونَ (و هر كه از خداوند و رسولش پيروى كند و از خدا بترسد و از او پروا كند، پس آنان همان رستگارانند) بنابراین فائز از نظر معنوی به سعادت رسیده است.

وی به تلاش، ایثار و تقوای درونی ایثارگران و جهادگران اشاره کرد و افزود: این افراد از خصوصیاتی ماننده اطاعت، خشیت از پروردگار ناشی از عظمت خدا و تقوا برخوردار بودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: کسانی که از خدا و رسولش اطاعت کردند افرادی که بودند که احساس مسئولیت کرده و در جنگ شرکت کردند.

وی با بیان اینکه رزمندگان دارای تقوا الهی بودند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران با خلوص نیت و بدون چشم داشت در جنگ و با خشیت و تقوای الهی در جنگ شرکت کردند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه باید ببینیم ما برای انقلابیم یا انقلاب برای ما است، گفت: شهدا برای جنگ بودند و نگاه دیگری به جنگ داشتند و بدون در نظر گرفتن خواسته‌های مادی و دنیوی در برابر دشمن ایستادند و از کشور مقاومت کردند.

نماینده ولی فقیه در پایان از همه نیروهای نظامی و انتظامی و شورای تامین استان در برقراری امنیت پایدار و ارامش در کردستان تقدیر و تشکر کرد.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و فرمانده لشکر ۲۸ ارتش کردستان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دیگر مسئولان استانی از ۶۱ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس در استان کردستان رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها