نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان کردستان استفاده کنند

ماموستا «رستمی» گفت: مسئولان از ظرفیت‌های موجود در استان و نیروی انسانی مستعد برای توسعه کردستان استفاده کنند.
کد خبر: ۶۱۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴ - 19September 2023

مسئولان از پتانسیل‌های استان و نیروی مستعد جهت توسعه کردستان استفاده کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «ماموستا فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در رزمایش کمک مؤمنانه که توسط سپاه استان کردستان انجام شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان و شهدا برای دفاع از نظام، انقلاب و کشور هشت سال دفاع مقدس مجاهدت کردند، اظهار داشت: باید از پدران و مادرانی که فرزندانشان را برای دفاع از کشور به میدان جهاد فرستادند، تقدیر کنیم.

وی کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی را بسیار اررشمند دانست و افزود: دستگاه‌های مختلف به ویژه سپاه و بسیج از شیوع دوران کرونا تا کنون کمک های بسیار خوبی انجام دادند که قابل تقدیر است.

ماموستا رستمی تصریح کرد: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با دست‌های خالی، بلکه با ایمان و اراده قوی در برابر 50 کشور مقابله و به پیروزی برسیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام و همه اقوام و مذاهب با ایمان، اخلاص، صبوریت و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی به میدان آمدند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی رویکرد سپاه در جهت خدمت و کمک به نیازمندان کردستانی را قابل تقدیر دانست و افزود: سپاه بیت‌المقدس از سال 1398 تاکنون با برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه قدم‌های بسیار خوبی در جهت رفع دغدغه‌های فقرای استان برداشته و امیدواریم همواره تداوم داشته باشد.

ماموستا رستمی بیان کرد: کمک‌های خیرخوانه و مومنانه سپاه از دیدگاه قرآن و اسلام بسیار ارزشمند و باعث برچیده شدن فقر در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه سعادت بشریت جز ایثار در خدا و کمک به نیازمندان میسر نمی‌شود، بیان کرد: برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و کمک به فقرا به مثابه یک جهاد است همان‌گونه که در دوران جنگ نیز در جبهه‌ها حضور داشتند و جنگیدند.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه به فکر نیازمندانی که قدرت خرید مردم ندارند، باشیم، خاطر نشان کرد: تنها سپاه و بسیج متولی کمک به نیازمندان نیستند، بلکه باید همه دستگاه‌ها و مردم به فکر نیازمندان باشیم.

ماموستا رستمی در پایان از مسئولان خواست که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در استان و نیروی انسانی مستعد در جهت توسعه کردستان قدم بردارند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار