امام جمعه سنندج:

نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس ویژه و مثال زدنی است

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس ویژه و مثال زدنی است، گفت: ملت ایران در دوران هست سال دفاع مقدس با اتحاد و انسجام در مقابل همه دشمنان این سرزمین مقاومت کردند.
کد خبر: ۶۱۸۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ - 22September 2023

نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس ویژه و مثال زدنی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های این هفته ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس حفظ شود و نسل جوان جامعه نیز با این مبانی هویت بخش آشنا شوند.

وی با بیان اینکه نقش مردم کردستان در دوران دفاع مقدس ویژه و مثال زدنی است، افزود: ملت ایران در دوران هست سال دفاع مقدس با اتحاد و انسجام در مقابل همه دشمنان این سرزمین مقاومت کردند.

ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: مردم کردستان هم در ایام دفاع مقدس به خوبی روحیه میهن پرستی خویش را نشان دادند و در کنار رزمندگان اسلام از این آب و خاک دفاع و شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام با اخلاص و ایمانی که داشتند ۸ سال با دستان خالی در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

امام جمعه سنندج در ادامه ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات اسلام به ویژه آتش زدن قرآن کریم توسط کفار و دین ستیزان، گفت: امیدواریم که دیگر شاهد این گونه حرکات دین ستیزانه و اهانت آمیز نسبت به قرآن و شعائر اسلامی نباشیم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در سخنان قاطع و تاریخی خود در صحن سازمان ملل کشورهای مستکبر و ابرقدرتها را به چالش کشید.

ماموستا رستمی از مسئولان خواستار پیگیری مشکلات و دغدغه‌های مردم شد و اظهار کرد: با تلاش دولت و برقراری روابط دیپلماتیک، دارایی‌های بلکوه شده کشور آزاد و به خاک کشور بازگشت. مدیران نیز به تاسی از سیاست‌های دولت میان مردم رفته و مشکلات را میدانی پیگیری کنند.

وی بااشاره به ظرفیت‌های متععد در حوزه‌ها یادآور شد: انتظار می‌رود درآمدهای حاصله؛ صرف توسعه، عمران و آبادنی کشور و استان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار