نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

نهادهای حمایتی در راستای رفع مشکلات مددجویان گام بردارد

ماموستا رستمی گفت: انتظار می‌رود نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد امام خمینی همچنان در راستای رفع مشکلات مددجویان گام بردارد.
کد خبر: ۶۰۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰ - 19July 2023

نهادهای حمایتی در راستای رفع مشکلات مددجویان گام برداردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج امروز در آئین اهدای 554 سری جهیزیه به نوعروسان، 1240 دستگاه کالای اساسی و 54 مورد اقلام اشتغال و خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کردستان که در اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) در روستای قار این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم این فرهنگ حسنه در کمک به تشکیل زندگی جوانان در همه دستگاه‌ها و بین مردم ترویج یابد.

وی بر ضرورت رفع نیازهای مددجویان استان با حمایت دستگاه‌ها و کمک‌های خیرخواهانه‌ی مردم تأکید کرد و گفت: نیاز مددجویان کردستانی اشتغال، مسکن و هزینه‌های درمانی است که امیدواریم تأمین این سه نیازمندی اولویت همه مسئولان متولی قرار گیرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نیاز انسان به زندگی اجتماعی افزود: اسلام با گوشه‌گیری مخالف است. یاری کردن، تعاون، کمک به یکدیگر، یاری رساندن به مستضعفان و رفع مشکلات نیازمندان ضروری و مستلزم همکاری همه دستگاه‌هاست.

رستمی تصریح کرد: انتظار می‌رود نهادهای حمایتی به ویژه کمیته امداد همچنان در راستای رفع مشکلات مددجویان گام بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار