امام جمعه سنندج:

باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم

ماموستا «رستمی» گفت: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم. نادیده گرفتن اقدامات انجام شده نظام در کردستان بی‌انصافی است. در همه حوزه‌ها شاهد خدمت‌رسانی هستیم.
کد خبر: ۶۱۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 05September 2023

باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج امروز در همایش پرچمداران دین و اندیشه که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، با بیان اینکه اسلام، دین رافت و مهربانی و مبرا از هر گونه، تفرقه و تفریط و نژادپرستی است، اظهار داشت: امروز دشمن تلاش می کند جامعه اسلامی را دچار پراکندگی و تشتت و ضعف کند.

وی بر لزوم تلاش رهبران کشورهای اسلامی برای حفظ و تقویت وحدت و اتحاد تاکید کرد و ادامه داد: اسلام، دینی جامع برای سعادت بشریت است و باید از آموزه‌های آن برای توسعه و عمران کشورمان به خوبی بهره گیریم.

تلاش مسئولان برای فقرزدایی، حمایت از تولیدکنندگان، استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه و آبادانی و مهار تورم از مهمترین مطالبی بود که وی به آن اشاره داشت.

ماموستا رستمی بیان کرد: علما می‌توانند واقعیات و اوضاع کنونی جامعه را بازگو و تبیین کرده و از مسئولان مطالبه‌گری کنند.

وی اظهار کرد: باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم. نادیده گرفتن اقدامات انجام شده نظام در کردستان بی‌انصافی است. در همه حوزه‌ها شاهد خدمت‌رسانی هستیم.

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه کردستانی‌ها هیچ‌گاه دنبال ناامنی نیستند، خاطر نشان کرد: مردم کردستان در راه انقلاب بیش از 10 هزار شهید و جانباز تقدیم انقلاب کرده اما انتظار می‌رود دولت کاری کند که گله‌مندی مردم از مسئله گرانی برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار