نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مطالبه‌گری و فسادستیزی در جامعه نهادینه شود

ماموستا «رستمی» با بیان اینکه مطالبه‌گری و فسادستیزی در جامعه نهادینه شود، گفت: شفافیت گام نخست مبارزه با فساد است و باید جلوی هر گونه فسادی گرفته شود.
کد خبر: ۶۱۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ - 28August 2023

مطالبه‌گری و فسادستیزی در جامعه نهادینه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت اظهار داشت: تلاش‌های دولت در جهت تقویت روابط اقتصادی، رفع مشکلات محرومان، حمایت از تولید و کشاورزان جای قدردانی دارد.

وی به نقش‌آفرینی شفافیت در پیشگیری از فساد اشاره کرد و گفت: ‌مطالبه‌گری و فسادستیزی در جامعه نهادینه شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری شفافیت را گام نخست مبارزه با فساد دانست و تصریح کرد: باید جلوی هر گونه فسادی گرفته شود، شاید مردم آنچنان که باید و شاید از مشکلات ناراحت نباشند بلکه از تبعیض و فساد ناراحت‌اند، اجرای عدالت مطالبه عموم مردم است.

وی بر ضرورت زودن فقر و تلاش در جهت عمران و توسعه تأکید کرد و یادآور شد: هر چقدر مسئولان امنیت معیشتی مردم را تامین کنند، با مشکلات کمتری مواجه خواهیم بود.

ماموستا رستمی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی بر اجرای عدالت، خواستار تحقق این امر در حوزه‌های مختلف شد و خاطر نشان کرد: حدیثی از پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) آمده که ساعت تفکر، از هفتاد سال عبادت بدون تفکر ارزشمندتر است. تفکر خدمت به مردم باید میان مسئولان تقویت شود.

وی «مردمی بودن و در میان مردم بودن» مدیران در این شرایط کنونی را ضروری دانست و عنوان کرد: باید دولت و مردم همانند یک ستون محکم در جهت پیشبرد اهداف گام بردارند. با مشارکت و یاری یکدیگر بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کشور نیازمند توسعه و تحول است، اظهار کرد: ایران اسلامی به ویژه کردستان از ظرفیت‌ متعدد گردشگری، نیروی انسانی مستعد، کشاورزی، معادن طلا و مرز برخوردار بوده و محروم نیست، باید با کار و تلاش و مدیریت صحیح اینها را احیا و به‌کار گرفت.

ماموستا رستمی ابراز داشت: ملت ایران به ویژه کردستانی‌های غیور در همه صحنه‌ها خوش درخشیده و با دفاع از انقلاب، در جهت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان تلاش کرده، لذا باید مسئولان نیز در جهت خدمتگزاری به آنان از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها