امام جمعه سنندج:

توجه به مالیات و پرداخت آن به توسعه و پیشرفت کشور کمک می‌کند

ماموستا «رستمی» گفت: توجه به مسئله مالیات و پرداخت آن به توسعه و پیشرفت کشور کمک می کند و مردم در این زمینه با اداره امور مالیاتی همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰ - 16June 2023

توجه به مالیات و پرداخت آن به توسعه و پیشرفت کشور کمک می کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه شهرستان سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران با بیان اینکه دولت نباید اجازه دهد بخش کشاورزی ضعیف شود، اظهار داشت: امروز گندم، محصولی استراتژیک در جهان محسوب می‌شود و همه باید برای کمک به رونق تولید این محصول، به کشاورزان کمک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه دولت از کشاورزان حمایت و امکانات و تجهیزات لازم و زیرساخت‌ها و جاده دسترسی به کشاورزی برایشان فراهم کنند، افزود: کشاورزی موتور اصلی رشد، توسعه و پیشرفت اقتصادی است، می‌طلبد که در هر شرایطی این قشر زحمتکش مورد توجه قرار گیرند.

ماموستا رستمی با تشکر از زحمات کشاورزان تصریح کرد: کشاورزی مرکز تولید، پیشرفت و توسعه هستند و باید این قشر زحمتکش مورد توجه قرار گیرند، چرا که این عزیزان علاوه‌بر نیازمندی‌های داخل استان، خلأهای کشور را نیز جبران کرده و از وابستگی به کشورهای خارجی جلوگیری می‌کنند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها به بحث قاچاق اشاره کرد و ادامه داد: قاچاق مانع پیشرفت و توسعه اقتصادی است و باعث می‌شود تبدیل به کشوری مصرف کننده شویم.

ماموستا رستمی بر لزوم مقابله با قاچاق عمده تاکید کرد و یادآور شد: طبق دستور رهبری، کسی که بخاطر کسب رزق و روزی خانواده‌اش اقدام به کولبری می‌کند، قاچاقچی نیست.

وی خواستار برخورد ترحم آمیز مرزبانان با کولبران شد و اضافه کرد: مرزبانان همواره پاسدار مرزها و امنیت کشور بوده‌اند و تلاش آنان برای مقابله با قاچاق ستودنی است.

امام جمعه سنندج در ادامه توجه به مسئله مالیات و پرداخت آن را کمک به توسعه و پیشرفت کشور دانست و خواستار همکاری مردم با اداره امور مالیاتی شد.

ماموستا رستمی به برکات سفر حج و طواف خانه خدا اشاره و حضور در سرزمین وحی را فرصتی بزرگ برای توبه و پاک شدن از گناهان و نزدیکی بیشتر با پروردگار عنوان کرد.

وی به اهداف حج و برکات حضور زائران در مرکز اخوت، برادری، مساوات و خداپرستی و تجلی نور اشاره و عنوان کرد: حاجیان، در مراسم حج لباس معمول خود را از تن در می‌آورند و جامه یکسان می‌پوشند و از فقیر و غنی و آسیایی و آفریقایی و اروپایی، در کنار یکدیگر؛ جدا از راز و نیاز حق‌تعالی، به فکر روز قیامت و رستاخیزی می‌افتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار