امام جمعه سنندج:

دشمن در جنگ نرم کانون خانواده را هدف قرار داده است

ماموستا «رستمی» با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن کانون خانواده را هدف برنامه‌های خود قرار داده است، گفت: با تقویت فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، می‌توان از تبلیغات سوءدشمن و آ سیب بر پیکره خانواده جلوگیری کرد.
کد خبر: ۵۹۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ - 30May 2023

دشمن در جنگ نرم کانون خانواده را هدف قرار داده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «فایق رستمی» امام جمعه سنندج در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد با اشاره به اینکه همه ملت‌ها پایبند اخلاقیات  هستند، اظهار داشت: اگر اخلاقیات در جامعه از بین برود، جامعه نیز از بین خواهد رفت.

وی سالم‌سازی در جامعه و ترویج فرهنگ اخلاق در جامعه را نیازمند مدیریت در تمام بخش‌ها و سطوح جامعه به ویژه مدیریت درست فضای مجازی دانست و گفت: فرهیختگان، جامعه دانشگاهی و اصحاب رسانه‌ در این راستا همکاری کنند.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه دین اسلام کامل‌ترین دین الهی و پاسخگوی تمام نیازهای بشر و از تمام حقوق انسانی دفاع می‌کند، افزود: دین اسلام تنها دینی است که از کرامت و عظمت انسان‌ها دفاع می‌کند.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه تصریح کرد: با بهره‌گیری از راهکارهای فرهنگی و ترویج اخلاقیات می‌توان این مشکلات را حل کرد.

ماموستا رستمی فرهنگ را وجه تمایز انسان و حیوان دانست و بیان داشت: فرهنگ جوهره روح یک ملت است و هویت شناختی انسان‌ها را ساخته و ابعاد گوناگون زندگی انسان را شکل می‌دهد‌.

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم دشمن کانون خانواده را هدف برنامه‌های خود قرار داده است، اضافه کرد: با تقویت فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، می‌توان از تبلیغات سوءدشمن و آ سیب بر پیکره خانواده جلوگیری کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری بر بکارگیری جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه در عرصه‌های مدیریتی و اداری کشور تأکید کرد.

ماموستا رستمی امنیت کشور، امنیت اقتصادی و امنیت سلامت جامعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و خطاب به مسئولان یادآور شد: امنیت اقتصادی و معیشتی مردم کمتر از امنیت کشور نیست، همچنین امنیت سلامت شهرها و روستاهای استان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار