امام جمعه موقت سنندج:

حضرت علی (ع) دارای فضائل اخلاقی بالا بودند

ماموستا «راستی» گفت: حضرت علی (ع) دارای فضائل اخلاقی و علمی بسیاری بودند، به نوعی که در بحث دانش سرآمد بودند و از سوی دیگر همین امر باعث شده بود که جایگاه ایشان نزد رسول خدا بسیار والا باشد.
کد خبر: ۶۰۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳ - 10July 2023

حضرت علی(ع) دارای فضائل اخلاقی بالا و در بحث دانش سرآمد روزگار خویش بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «محمد امین راستی» امام جمعه موقت سنندج در درس اخلاق طلاب اهل سنت سنندج اظهار داشت: از نظر همه مسلمین پیامبر اکرم(ص) با بالا بردن دست حضرت علی(ع) ولایت ایشان را اعلام فرمودند، که این امر و رویداد توسط هزاران نفر از یاران پیامبر(ص) در آن مکان حضور داشته‌اند، تایید شده است.

وی افزود: حضرت علی (ع) دارای فضائل اخلاقی و علمی بسیاری بودند، به نوعی که در بحث دانش سرآمد روزگار خویش بودند و از سوی دیگر همین امر باعث شده بود که جایگاه ایشان نزد رسول خدا بسیار والا باشد.

ماموستا راستی تصریح کرد: بی‌گمان اگر کارهایی که توسط حضرت علی (ع) و دیگر اصحاب پیامبر (ص) انجام شد، صورت نمی‌گرفت امروز اسلامی وجود نداشت، بنابراین باید گفت که اسلام امروز نتیجه این ایثارگری‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از همان روزی که حضرت علی (ع) به رسول خدا و دین مبین اسلام ایمان آورد، شاهد ایثار و از خود گذشتگی این امام همام در راه گسترش و اعتلای دین بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار