فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

مقاومت امروز ما در مقابل استکبار برگرفته از الگوی دفاع مقدس است

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس است، گفت: مقاومت امروز ما در مقابل دنیای استکبار، برگرفته از الگوی دفاع مقدس است و باید با قدرت ادامه یابد.
کد خبر: ۶۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵ - 22September 2023

مقاومت امروز ما در مقابل استکبار، برگرفته از دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح کردستان که به مناسبت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان ارشد استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در بلوار آزادگان سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس، دورانی است که مظلومیت و در عین حال اقتدار نظام را به نمایش گذاشت و مردم ایران امروز قدردان تلاش و مجاهدت رزمندگان و شهدا هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید و جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس است، افزود: مقاومت امروز ما در مقابل دنیای استکبار، برگرفته از دوران دفاع مقدس است و باید با قدرت ادامه یابد.

سردار گشتاسبی ادامه داد: امروز ما نیروهای مسلح با کمال اقتدار و در جهت حفظ امنیت کشور در کنار مردم و مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و جان‌ خود را فدای انقلاب می‌کنیم.

وی تصریح کرد: باید برای حفظ نظام و ادامه این مسیر نورانی و مقتدر از دفاع مقدس که برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، الگو بگیریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: رشادت‌های دوران دفاع مقدس و ایثار و پایمردی ملت و رزمندگان اسلام در یک جنگ نابرابر و تحمیلی با رژیم بعثی و استکبار جهانی و مزدوران منطقه‌ای، باید همواره تبیین شود.

سردار گشتاسبی یادآور شد: امروز نیروهای مسلح کشورمان به مراتب قدرتمندتر از گذشته بوده و در همه صحنه‌ها  آماده و گوش به فرمان ولایت هستند.

رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه و در سالروز آغاز حمله رژیم بعث به کشورمان، هر ساله با نمایش اقتدار نظامی و با حضور مردم و مسئولان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها