فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

خانواده شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب اسلامی هستند+ تصاویر

سردار «گشتاسبی» با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند، گفت: امنیت و آرامش کنونی کشور و عظمت و اقتدار در دنیا مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست و این مهم هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.
کد خبر: ۶۱۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «امان الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در سفر به سروآباد با حضور در منزل خانواده شهید «عبده شاه‌محمدی» در روستای دورود این شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، از سال‌ها صبر و مقاومت آنها تجلیل کرد و اظهار داشت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و باید همواره حرمت و جایگاه آنان حفظ شود.

وی افزود: امنیت و آرامش کنونی کشور و عظمت و اقتدار در دنیا مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست و این مهم هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از ایثارگری و فداکاری‌های همه خانواده‌های معظم شهدای خطه کردستان به ویژه خانواده شهید «شاه‌محمدی» در این ورستا تشکر کرده و قدردان صبر، گذشت و خویشتن‌داری این عزیزان شد.

شهیدان «عبده شاه محمدی، بهمن رحیمی، توفیق شاه مرادی، محمود علی‌نژاد و عایشه محمدی» 5 شهید روستای «دورود»  از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار