رئیس پلیس راهور استان کردستان:

شهروندان از پارک کردن خودروهای خود در مسیر‌های رژه خودداری کنند

سرهنگ «مرادی» گفت: از تمام رانندگان و شهروندان تقاضا می‌شود که جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم با کارکنان راهنمائی و رانندگی همکاری داشته و از پارک کردن خودروهای خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۶۱۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 21September 2023

شهروندان از پارک کردن خودروهای خود در مسیر‌های رژه خودداری کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، رژه نیروهای مسلح فردا (جمعه، ۳۱ شهریورماه) در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور فرماندهان ارشد و مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار می‌شود.

سرهنگ «برزو مرادی» رئیس پلیس راهور استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران از محدودیت ترافیکی این روز خبر داد و اظهار داشت: مراسم رژه نیروهای مسلح فردا در در بلوار آزادگان سنندج برگزار می شود.

وی افزود: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم رژه در مسیرهای منتهی به محل برگزاری محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی به زمان و مکان اعمال محدودیتهای ترافیکی در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: تردد و توقف کلیه خودروها از میدان کوهنورد تا تقاطع حاجی‌آباد منتهی به مسیر مراسم رژه در بلوار آزادگان سنندج از ساعت 6 صبح فردا تا پایان مراسم رژه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: همچنین فردا تردد خودروها در مسیر تقاطع ظفریه به سمت خیابان کشاورز و میدان امام شافعی به سمت خیابان بلوارشبلی و بالعکس در همین ساعت ممنوع است.

وی بیان‌کرد: تردد از تقاطع حاجی‌آباد به سمت خیابان شهید بروجردی و میدان لشکر و بالعکس نیز فردا در زمان رژه نیروهای مسلح ممنوع است.

مرادی تصریح کرد: از تمام رانندگان و شهروندان تقاضا می‌شود که جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم با کارکنان راهنمائی و رانندگی همکاری داشته و از پارک کردن خودروهای خود در مسیر‌های اعلامی جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان عنوان کرد: خودروهای پارک شده در مسیرهای رژه بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها