رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان خبر داد؛

اعمال محدودیت ترافیکی برای تشییع پیکر شهیده «فاطمه اسدی» در سنندج

سرهنگ «مرادی» از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مراسم تشییع پیکر شهیده «فاطمه اسدی» خبر داد و از رانندگان درخواست کرد که جهت تردد، از مسیر‌های حاشیه‌ای و جایگزین تا پایان مراسم استفاده کنند.
کد خبر: ۴۸۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ - 16November 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سرهنگ «برزو مرادی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسیر‌های برگزاری مراسم استقبال از پیکر شهیده گران‌قدر «فاطمه اسدی» در سنندج؛ از میدان آزادی به طرف میدان انقلاب و سپس به طرف مرقد مطهر امام‌زاده هاجره خاتون (س) است.

وی با بیان اینکه در مرکز استان تجمع اولیه مراسم در میدان آزادی بوده و مسیر مراسم نیز در پیاده‌راه فردوسی، میدان انقلاب و به طرف مرقد امام‌زاده هاجره خاتون (س) خواهد بود، گفت: در همین راستا، محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های منتهی به مراسم اعمال خواهد شد.

سرهنگ مرادی افزود: از ساعت ۷ صبح امروز (سه‌شنبه) ممنوعیت تردد از میدان انقلاب به سمت تقاطع طالقانی و خیابان صلاح‌الدین و از ۹ صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان از رانندگان خواست در مسیر‌های اعلام شده از پارک کردن خودرو جداً خودداری کنند؛ چون حتماً خودرو‌های پارک شده با جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

وی همچنین از رانندگان درخواست کرد که جهت تردد، از مسیر‌های حاشیه‌ای و جایگزین تا پایان مراسم استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار