در پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان درگذشت مادر شهیدان «خوش‌قصه» را تسلیت گفت

سردار «ذبیح‌الله مالکی» با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم «آهو فرج‌اللهی» مادر شهیدان والامقام «چیمن و اقبال خوش‌قصه» در شهرستان سنندج را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 02March 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان درگذشت مادر شهیدان «خوش‌قصه» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با صدور پیامی درگذشت «آهو فرج‌اللهی» مادر شهیدان والامقام «چیمن و اقبال خوش‌قصه» در شهرستان سنندج را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت مرحومه حاجیه‌ خانم آهو فرج‌اللهی مادر شهیدان والامقام «چیمن و اقبال خوش‌قصه» موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

چنین شیرزنانی نماد صبر و مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی هستند و برکات معنوی وجودی ایشان، ایران عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرده است.

بی‌تردید مجاهدت‌های فاطمی آن بانوی مؤمنه و صالحه در تربیت فرزندانی برومند، انقلابی و ولایتمدار ذخیره‌ای عظیم و ارزشمند نزد پروردگار کریم برای سربلندی آن مادر پاک‌دامن و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام در روز عقبی خواهد بود.

اینجانب این مصیبت جان‌سوز را به بیت معزی آن مادر گرامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت زهرا (س) و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

امید است به فضل الهی روح مطهره آن مرحومه مغفوره در جوار حضرت زینب کبری (س) قرین مغفرت و رحمت ربوبی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار