پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ارتش

سردار «مالکی» با صدور پیامی ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵ - 18April 2022

پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت روز ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

در ‌این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجلی ماندگار اقتدار و شجاعت در حفظ دستاورد‌های انقلاب و برقراری آرامش و امنیت در مقابله با هرگونه تعرض و تعدی به میهن عزیزمان از سوی دشمنان است و به عنوان بازوی توانمند نظامی انقلاب اسلامی در جهت تحقق اهداف بلند جمهوری اسلامی ایران، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مستمری را با فداکاری و ایثار در ابعاد مختلف داشته و امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران، رهین حضور مقتدرانه‌ی نظامیان سرافراز به ویژه نیروهای مخلص ارتش است. ارتشیان سرافراز، پاسداران مرزهای سرزمین کهن ایران و حافظان عزت و آزادگی ملت بزرگ آن‌ هستند؛ آنان که عزیزترین و گرانبهاترین متاع خویش را برای آسایش و آرامش مردم و میهن بر طبق اخلاص نهاده‌اند.

اینجانب ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به تمامی دلاورمردان حماسه‌آفرین نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و اقتدار روزافزون برای جان برکفان این نیروی مردمی را از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار