پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته دولت

سردار «مالکی» در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تلاشگر استان تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر: ۵۴۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۶ - 24August 2022

پیام تبریک مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت هفته دولتبه گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رجایی و باهنر، هفته دولت را به دولتمردان تلاشگر استان تبریک و تهنیت گفت.

در این پیام آمده است:

هفته دولتی یادآور شهادت دو یار دیرینه امام؛ دو اسوه علم و تقوا، شهیدان «محمد علی رجایی» و «محمد جواد باهنر» که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند، است که این تاریخ در تقویم ایران اسلامی مزین بنام هفته دولت است.

شهیدان رجایی و باهنر، نمادی ماندگار از وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم هستند.

بی شک ویژگی های شخصیتی این دو شهید، می تواند فرصتی برای سرمشق قرار دادن راه، روش و منش این عزیزان در زمینه خدمت رسانی بی منت و خالصانه به مردم باشد و فرصتی است که به همه تلاشگران و زحمتکشان نظام جمهوری اسلامی خسته نباشید بگوییم.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و همچنین روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد و تمام کارگزاران در سنگر خدمت به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تبریک عرض نموده و توفیق خدمت هرچه بهتر به هم میهنان را در سایه تعالیم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از خداوند بزرگ مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها