فتح خرمشهر؛ فتح خون/ پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان به مناسبت حماسه سوم خرداد؛

عظمت عملیات بیت‌المقدس برای همیشه در حافظه تاریخی مردم به یادگار خواهد ماند

سردار «مالکی» در پیامی چهلمین سالگرد فتح الفتوح عملیات بزرگ بیت‌المقدس و سالروز آزاد‌سازی خرمشهر را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۲۴۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 24May 2022

حماسه فتح خرمشهر جلوه‌ای عظیم از نصرت الهی است//// ارجاع به دبیر ///به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در پیامی حماسه سوم خرداد، سالگرد فتح‌الفتوح عملیات بزرگ بیت‌المقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

در ‌این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و تجلی وحدت، ایثار و فداکاری ملت ایران در سایه لطف و رحمت الهی است و یادآور دلیر مردانی است که با دست خالی اما همتی بلند در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند تا از کیان اسلامی دفاع کنند و نگذاشتند وجبی از دامان خاک این سرزمین به دست دشمن سپرده شود.

در چنین روزی رزمندگان اسلام با خلق حماسه‌ای ماندگار و اراده‌ای از جنس ایمان پس از ۵۷۵ سرانجام در سوم خرداد طی عملیات پیروزمندانه بیت المقدس خونین شهر را پس گرفتند و خرمشهر پس از ۱۹ ماه اسارت، آزاد شد.

بی‌شک عظمت عملیات بیت‌المقدس که نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در دفاع از کشور است، برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند و غرور و افتخاری ابدی را به همراه خواهد داشت.

اینجانب سالروز این پیروزی عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و یاد و خاطره‌ شهدای سرافراز هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار