مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کردستان:

شهدای کردستان از ارزش‌های دینی و حاکمیت کشور دفاع کردند

سردار «مالکی» گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای منطقه کردستان با مجاهدت‌های بیشتر مظلومانه شهید شدند و خانواده‌های آنان هم در مقابل صبور بودند که این امر نشان‌دهنده این است که مردم این استان در دو جبهه با دشمن جنگیده و از ارزش‌های دینی و حاکمیت کشور دفاع کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 06June 2022

شهدای کردستان از ارزش‌های دینی و حاکمیت کشور دفاع کردند+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در دیدار با حجت الاسلام «برومند رازیانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در راستای همکاری متقابل این دو نهاد انقلابی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: از آغاز پیروزی انقلا‌ب اسلامی تاکنون بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید بومی و ۱۸ هزار شهید انصار و مهاجر خون پاکشان را در راستای دفاع از این نظام الهی در کردستان تقدیم انقلاب کرده‌اند.

وی افزود: کردستان جزو استان‌هایی است که در دوران دفاع مقدس به صورت مستقیم درگیر جنگ بوده و حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند، در این راستا از جایگاه خاصی برخوردار است و وجود هزاران شهید بومی و غیربومی و انصار در این استان امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان ادامه داد: در حقیقت ما مدیون شهدا هستیم، طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای منطقه کردستان با مجاهدت‌های بیشتر مظلومانه شهید شدند و خانواده‌های آنان هم در مقابل صبور بودند که این امر نشان‌دهنده این است که مردم این استان در دو جبهه با دشمن جنگیده و از ارزش‌های دینی و حاکمیت کشور دفاع کرده‌اند بنابراین گرامیداشت یاد شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها رسالت و وظیفه متقابلی است که جامعه بر عهده دارد.

وی از همکاری و تعامل با تبلیغات اسلامی در راستای گرامیداشت خون شهدا خبر داد و گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم چون آن‌ها از بهترین سرمایه‌های وجودی خود گذشتند و جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار دادند، یادآوری یاد شهیدان و تکریم این راه و روش و تکریم این راه و فرهنگ، وظیفه همه ما و ارزشی قابل احترام در جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان یادآور شد: از خداوند می‌خواهیم به ما توفیق دهد که بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم و به آنچه که در قبال آنها وظیفمان است عمل کنیم.

بازدید مدیران تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور از یادمان شهدای دفاع مقدس کردستان

حجت‌الاسلام رازیانی نیز در این دیدار بر هم افزایی و همکاری بیش از پیش این دو نهاد انقلابی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از هفدهم خرداد ‌به مدت سه روز میزبان مدیران ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های تلفیقی کشور خواهد بود که گردهمایی مدیران تلفیقی استان‌های کشور در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: بازدید از یادمان شهدای دفاع مقدس و روایت پیشمرگان مسلمان کرد از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مدیران تلفیقی استان‌های کشور است که با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سفر به کردستان برای آنها اجرا خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سازمان تبلیغات اسلامی دو نهادی هستند که در گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دوران دفاع مقدس و مجاهدان خاموش استان همکاری و تعامل دارند.

رازیانی اضافه کرد: همکاری متقابل سازمان در زمینه ثبت و ضبط برنامه‌های فرهنگی و اجرای کارهای مشترک نیز از برنامه‌های تبلیغات اسلامی کردستان است که با مشارکت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار