فتح خرمشهر؛ فتح خون/ سرپرست فرمانداری شهرستان «بانه» خبر داد؛

آمادگی فرمانداری «بانه» برای ساماندهی مزار شهدای گمنام

«خدری» با تأکید بر ضرورت تلاش مسئولین در راستای برطرف‌سازی مشکلات و ساماندهی مزار شهدای گمنام، گفت: فرمانداری «بانه» نیز آمادگی خود را در راستای همکاری لازم در این زمینه اعلام می‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 21May 2022

پیام شهدا باید برای نسل جوان تبیین شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جمعی از مسئولان شهرستان بانه، امروز (شنبه) در آستانه چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور در گلزار شهدای شهر بانه، به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.

«کمال خدری» سرپرست فرمانداری بانه در حاشیه این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهیدان جان خود را در راه دین و دفاع از میهن اسلامی ایران نثار کردند و شهید و شهادت نزد پروردگار عالمیان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ بر همین اساس در انجام وظایف خود، همواره ادامه راه شهیدان را سرلوحه کار قرار دهیم.

وی ادامه داد: باید در راستای ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت همواره تلاش کنیم و این مکان مقدس را به اقشار مختلف جامعه علی‌الخصوص دانش‌آموزان معرفی کنیم تا بدانند امنیت حاکم بر جامعه را مدیون خون این شهیدانی هستیم که در نهایت گمنامی به شهادت رسیدند.

خدری تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پیام شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس که همان حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی است، باید برای نسل جوان امروز تبیین شود.

سرپرست فرمانداری بانه یادآور شد: مسئولین ادارات با تمام توان و تلاش، باید در راستای برطرف‌سازی مشکلات و ساماندهی مزار شهدای گمنام اقدام کنند و فرمانداری شهرستان بانه نیز آمادگی خود را در راستای همکاری لازم در این زمینه اعلام می‌کند.

عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است

«عباسعلی زرین» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی، همه هستی خود را نثار کردند و امروز عزت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه وحدت و اتحاد همه اقشار و اقوام و به برکت خون شهیدان حاصل شده است که همه وظیفه داریم از این دستاورد‌ها پاسداری کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بانه خاطرنشان کرد: جان‌فشانی شهدا هیچ‌گاه نباید فراموش شود و برای تحقق اهداف نظام، باید آرمان‌های شهدا برای نسل جوان و آینده‌سازان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار