رئیس بنیاد شهید «بانه»:

عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست

«زرین» گفت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است که باید به بهترین وجه ممکن در جامعه عملی شود.
کد خبر: ۵۲۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 25May 2022

عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «عباسعلی زرین» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه در دیدار با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عزت و عظمت ایران اسلامی مرهون خون شهداست و خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران وظیفه همگان است که باید به بهترین وجه ممکن در جامعه عملی شود.

وی با بیان اینکه سوم خرداد به برکت خون شهدا و رزمندگان محقق شد، افزود: سوم خرداد یادآور ایثارگری‌ها و بیرون کردن متجاوزان رژیم عراق از این شهر حماسه‌آفرین است.

زرین با ارج نهادن به مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام و ایثارگران عزیز و تقدیر از صبر و بصیرت خانواده‌های آنان گفت: همه ما مدیون شهدای این مرز و بوم هستیم، امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است لذا زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حماسه‌های آنان و خدمت به خانواده معزز شهدا از وظایف مسئولین و تک تک افراد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان با ایستادگی خود این نظام مقدس را به اوج سربلندی و افتخار رساندند و با ایثار خود، عزت و شرف را برای ما به میراث گذاشتند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بانه خانواده معظم شهدا را ولی نعمتان انقلاب خواند و یادآور شد: ما باید به عهد خود بر تداوم راهشان در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار