فتح خرمشهر؛ فتح خون/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران «دیواندره»:

جانبازان اسوه صبر و پایداری هستند

«پورقره‌خان» گفت: دیدار با جانبازان افتخار آفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا، مایه افتخار و برای مسئولان یک وظیفه است و جانبازان اسوه صبر و پایداری هستند.
کد خبر: ۵۲۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱ - 23May 2022

جانبازان اسوه صبر و پایداری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسینعلی پورقره‌خان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره امروز به مناسبت سالروز حماسه بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر با آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس «حبیب‌الله کریمیان» دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ایثارگری و رشادت آزادگان چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان اسارت ستودنی است که نشان از صبر و استقامت آنها است.

وی افزود: جانبازان و ایثارگران سند واقعی در لوح زرین تاریخ این انقلاب و شهیدان زنده هستند.

پورقره‌خان جانبازان و ایثارگران را سند گواه افتخار ایران اسلامی در زمان حال و آینده دانست و گفت: شهیدان و جانبازان گنجینه‌هایی هستند که نام پرافتخار آنان همیشه در تاریخ می‌درخشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره یادآور شد: دیدار با جانبازان افتخار آفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا، مایه افتخار و برای مسئولان یک وظیفه است و شما جانبازان اسوه صبر و پایداری هستید و حضور فعال شما در صحنه‌های اجتماعی موجب یاس و نومیدی مخالفان و معاندان نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار