رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران «مریوان»:

توسعه و پیشرفت کشور مرهون ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است

«مرادی» توسعه و پیشرفت فعلی کشور را مرهون مجاهدت و ایثار شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان کشور دانست و گفت: فرزندان تربیت‌شده خانواده‌ شهدا و ایثارگران با نثار خون خود و فداکاری، آرامش و آسایش امروزی را به مردم سربلند ایران اسلامی هدیه دادند.
کد خبر: ۵۲۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 31May 2022

توسعه و پیشرفت کشور مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمدصدیق مرادی» رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مریوان، امروز (سه‌شنبه) در راستای تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر، با جمعی از آن‌ها دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: فلسفه وجودی بنیاد شهید و امور‌ ایثارگران ارائه خدمات مطلوب به خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران است.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، افزود: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران بر هیچ‌کسی پوشیده نیست، خانواده‌های شهدا و ایثارگران انسان‌هایی بی‌ریا، کم‌توقع، قانع و در مهر و محبت و عطوفت بی‌نظیر هستند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان جامعه ایثارگری را الگو و مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: استقامت خانواده‌ معظم شهدا و صبر آزادگان و ایثار جانبازان، درس بزرگ و تاریخی برای مسئولان است.

وی رسیدگی به امور خانواده‌ شاهد و ایثارگر و دیدار با آن‌ها را قوت قلبی برای مسئولان دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت فرهنگ ایثار و شهادت و با سربلندی در آزمون‌های سخت و دشوار در مسیر توسعه قدم برداشته و با اقتدار، صلابت، هوشمندی و بصیرت، آماده دفاع از کیان ایران اسلامی است.

«مرادی» توسعه و پیشرفت فعلی کشور را مرهون مجاهدت و ایثار شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزادگان کشور دانست و گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با استقامت و صبوری خود به پیشرفت کشور کمک می‌کنند و فرزندان تربیت شده این خانواده‌ها با نثار خون خود و فداکاری، آرامش و آسایش امروزی را به مردم سربلند ایران اسلامی هدیه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار