فرماندار مریوان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است

«احمدی» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز ایران اسلامی به مانند نهال و جوانه‌ای زیبا در حال رشد و توسعه است و از ایثار و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است که ما به عزت و سربلندی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۵۲۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 21May 2022

ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از دستاوردهاي انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل احمدی» فرماندار مریوان به همراه «محمدصدیق مرادی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، شامگاه جمعه به‌مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر با تعدادی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دیدار کردند.

فرماندار مریوان در این دیدار‌ با اشاره جایگاه والای شهیدان و خانواده‌های آن‌ها در نظام اسلامی، اظهار داشت: معاشرت و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان است.

وی افزود: خانواده شهدا با ایثار و فداکاری‌هایشان نیازی به ما ندارند؛ بلکه بر ما ضروری است که به خانواده شهدا خدمت کنیم.

احمدی تصریح کرد: نسل جوان استان کردستان و شهرستان مریوان همچون جوانان انقلابی و دوران دفاع مقدس، آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب و مهین هستند و در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی برای کشور و شهرستان مریوان افتخارآفرینی می‌کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را موجب دگرگونی‌های مادی و معنوی فراوان در کشور دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

فرماندار مریوان با قدردانی از سعه صدر خانواده‌های شهدا و بازماندگان آن‌ها، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به مانند نهال و جوانه‌ای زیبا در حال رشد و توسعه است و از ایثار و فداکاری‌های شهدا و ایثارگران است که ما به عزت و سربلندی رسیده‌ایم.

امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدان است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مریوان نیز در این دیدار، ضمن تقدیر از رشادت‌ها و استقامت شهدا و خانواده‌های آن‌ها در دوران دفاع مقدس، عظمت ملت بزرگ ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آن‌ها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است و ما در بنیاد شهید خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را برای خود افتخار می‌دانیم و دست‌بوس پدران و مادرانی هستیم که ثمره و هستی خود را فدای اسلام و انقلاب کردند و از خداوند متعال استمداد می‌طلبیم که شیوه زندگی شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

مرادی با تاکید بر ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، هدف از این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب دانست و گفت: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر این مسئله است که مردم و مسئولان پای عهد و آرمان خود ایستاده و دنباله‌رو هدف و آرمان این بزرگواران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار