رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران «دیواندره»:

شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند

«پورقره‌خان» با بیان اینکه شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند، گفت: شهدای ما بابصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
کد خبر: ۵۲۲۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 16May 2022

شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین(ع) هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسینعلی پورقره‌خان» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان «دیواندره» به‌مناسبت سالروز سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان، امروز (دوشنبه) با جمعی از خانواده‌های شهدای سادات شهرستان دیواندره دیدار کرد.

وی در جریان این دیدارها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر پر خیر و برکت خود به استان کردستان، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر را در اولویت قرار دادند و نحوه شهادت شهدای خطه کردستان را مظلومانه و غریبانه بیان فرمودند.

وی افزود: امیدواریم با پیروی از توصیه‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همیشه ادامه‌دهنده راه شهدای معظم باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره تصریح کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

وی عزت و افتخار کنونی جامعه اسلامی را مدیون و مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان پیشگام در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی هستند.

پورقره‌خان با بیان اینکه شهدا دانش‌آموختگان مکتب امام حسین (ع) هستند، گفت: شهدای ما بابصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر نیز شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز نیز خانواده‌های آن بزرگمردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه ترویج داده شود، تصریح کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس، نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار