جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

روحانیون همواره جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» گفت: روحانیون نه‌تنها در دوران دفاع مقدس؛ بلکه در همه دوران‌های مختلف کاری و هر جایی که احساس خطر شده است، پیش‌گام بوده و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ - 09May 2022

روحانیون همواره پیش‌گام بودند و جان خود را تقدیم انقلاب کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه، ظهر امروز (دوشنبه) در یادواره ۵۱ شهید روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با بیان اینکه روحانیون کردستانی در دوران دفاع مقدس و حملات ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق و ترور به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: روحانیت نه تنها در دوران دفاع مقدس؛ بلکه در همه دوران‌های مختلف کاری و هرجایی که احساس خطر شده است، پیش‌گام بوده و جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی از برگزاری کنگره ۴ هزار روحانی شهید کشور در چهارم خرداد خبر داد و افزود: این کنگره به نام ۴ هزار شهید روحانی کشور که شهادت آن‌ها را بنیاد شهید و امور ایثارگران تائید کرده است، برگزار می‌شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با ذکر اینکه روحانیون شیعه و سنی کنار هم توسط دشمنان به شهادت رسیده‌اند، گفت: اشتراکات باعث شده است که هر کجا اسلام و کشور‌های اسلامی در معرض خطر قرار گرفته‌اند، عالمان دینی حضور فعال داشته و جانفشانی کرده‌اند.

وی بر تجلیل از خانواده شهدا تاکید کرد و یادآور شد: خانواده شهدا با صبر و حوصله مثال‌زدنی مقاومت و ایستادگی کردند؛ بنابراین باید از این عزیزان به صورت ویژه تجلیل شود.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر اذعان داشت: مردم دین‌مدار ایران تحت فرمان یک مجتهد جامع‌الشرایط و ولی فقیه در دنیا زلزله سیاسی ایجاد کردند و این حرکت بزرگ و انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) سیلی محکمی به گوش برخی از گردن‌کشان دنیا بود.

وی خاطرنشان کرد: این زلزله سیاسی یک معنای جدید از مقاومت و ایستادگی را در دنیا تعریف کرد و مقاومت فلسطین، سوریه و یمن و برخی از کشور‌ها همه نمونه‌ای از مقاومت جدید است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه اینکه انقلاب اسلامی نقشه دشمنان را نقش برآب و خنثی کرد، افزود: بچه‌هایی که دیروز با قلوه‌سنگ علیه نیرو‌های صهیونیست می‌جنگیدند، ظرف چند روز در عملیات غزه صد‌ها موشک بر سر رژیم صهیونیست ریختند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر تصریح کرد: اگر یک زمان ناو آمریکایی نزدیک یک کشور می‌شد رژیم آن کشور ساقط می‌شد؛ اما با وجود اینکه بیش از ۲۰ چند سال است که ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس پرسه می‌زنند، می‌بینیم که بزرگترین ناو آمریکا در برابر قایق نیرو‌های رزمنده اسلام تسلیم می‌شود.

وی افزود: امروز آمریکا به توان نقطه‌زنی ایران واقف است و به همین دلیل مجبور به تسلیم در برابر یک قایق نیرو‌های رزمنده ما می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار