مدیرکل بنیاد شهید کردستان:

دیدار با خانواده‌ شهدا نگاه ملی و ارزشی است

«شهسواری» گفت: دیدار با خانواده‌ شهدا، جانبازان و آزادگان یک نگاه ملی و ارزشی محسوب می‌شود که باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۵۲۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸ - 06June 2022

دیدار با خانواده‌ شهدا نگاه ملی و ارزشی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در دیدار با جمعی از ایثارگران بر تکریم خانواده‌های شاهد و ایثارگر تاکید کرد و اظهار داشت: خشنودی و رضایت ایثارگران مهمترین رسالت بوده که در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه بسیار موثر است.

وی افزود: تکریم، دیدار و رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

شهسواری ادامه داد: صبوری و استقامت خانواده‌ معظم شهدا، الگوی مناسبی برای سایر اقشار مختلف جامعه است و هدف از دیدار با خانواده شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بررسی مشکلات خانواده‌ها و تکریم از صبر و استقامت این خانواده‌های والامقام است.

مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن نقش رزمندگان در حماسه دوران دفاع مقدس یک امر ضروری است و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان یک نگاه ملی و ارزشی محسوب می‌شود که باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه به این دلاورمردان مدیون است و روحیه بالای خانواده معظم شهدا و جانباز بزرگترین درس برای ما است و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین می‌کند.

این مسئول یادآور شد: به عنوان خدمتگزاران نظام اسلامی مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار