مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان:

والدین شهدا اسوه صبر و استقامت هستند

«شهسواری» با اشاره به اینکه والدین شهدا یادگاران عاشقان خدا و از افتخارات کشور ما محسوب می‌شوند و مظهر ایثار و فداکاری برای ملت ایران هستند، گفت: والدین شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و تکریم و تجلیل از این بزرگواران وظیفه همه ما است.
کد خبر: ۵۲۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 12June 2022

تكريم خانواده شهدا اداي دين نسبت به آنهاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان امروز (یک‌شنبه) در راستای تکریم جامعه ایثارگری، با جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان «دهگلان» دیدار کرد.

وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس، به‌عنوان اسطوره استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری، در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت شده است.

شهسواری با بیان اینکه تکریم خانواده شهدا ادای دِین نسبت به آن‌هاست، افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی برای ما و همه مسئولین است و باید همواره این دیدار‌ها انجام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان با تاکید بر اینکه ارادت به خانواده شهدا از جمله وظایف ما مسئولین است، گفت: مقام و جایگاه شهدا بسیار بالاتر از کلام ما است؛ چراکه شهید ارزشمندترین داشته زندگی خود را که جانش بوده به عزیزترین خود یعنی خداوند عطا می‌کند که این اتفاق هیچ‌گاه رخ نمی‌دهد مگر برای کسی که واقعاً عاشق باشد.

وی با بیان اینکه شهدا نه تنها خودشان را نجات می‌دهند؛ بلکه نجات‌دهنده همه مردم هستند، افزود: همه ما نسبت به خون شهدا مسئول هستیم و باید دِین خود را ادا کنیم؛ بنابراین دیدار با خانواده شهدا کوچک‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

شهسواری با اشاره به اینکه والدین شهدا یادگاران عاشقان خدا و از افتخارات کشور ما محسوب می‌شوند و مظهر ایثار و فداکاری برای ملت ایران هستند، یادآور شد: والدین شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و تکریم و تجلیل از این بزرگواران وظیفه همه ما است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها