مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

شهدا و جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند

«شهسواری» گفت: شهدا و جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و آحاد جامعه باید همواره از سیره این عزیزان الگو بگیرند.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹ - 29June 2022

شهدا و جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز در جریان سفر خود به شهرستان بانه با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی روستای مرزی «بوالحسن» بخش نمشیر بانه دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: ما قدردان خون شهدا هستیم و آسایش و امنیت امروز ما به برکت خون شهدا و جانبازان عزیزی است که در دفاع از این مرز و بوم جانفشانی و رشادت‌های بی‌شماری از خود نشان دادند.

وی با تجلیل از جایگاه و نقش شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس، افزود: شهدا و جانبازان مظهر عزت و افتخار ایران اسلامی هستند و آحاد جامعه باید همواره از سیره این عزیزان الگو بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران الگوی بصیرت و رشادت برای جوانان امروز هستند، گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگ‌ترین سرمایه‌ ملت و انقلاب اسلامی هستند و باید همواره قدردان آنها باشیم.

وی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا ادامه داد: شهدای گرانقدر جان خود را فدا کردند تا با تداوم نهضت انقلاب اسلامی، ملت ایران در آسایش و رفاه زندگی کنند و سربلندی و موفقیت روزافزون نظام جمهوری اسلامی در گرو تداوم راه شهدای گرانقدر است.

وی در خصوص جایگاه خانواده شهدا گفت: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند، ایثارگران و خانواده آنها را به نحو شایسته تقدیر و تکریم کنند.

شهسواری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که در دیدار با جانبازان از آن‌ها با عنوان شهدای زنده یاد می‌کنند، گفت: درد خفته و جنگ ناتمام در خانواده جانبازان به عنوان بهترین الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت، همیشه برقرار است و صبر و شکیبایی خانواده آنها در تحمل درد بیماری و پرستاری از جانبازان توصیف ناشدنی و پاداش آنها در نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار