رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان:

مکتب شهدا باید الگوی زندگی همه باشد

«حسین‌پناهی» گفت: ما خادمین شهدا هستیم و باید ضمن گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران، در مسیر حرکت آنها گام برداریم و منش و مکتب شهدا باید الگوی زندگی همگان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ - 27June 2022

مکتب شهدا باید الگوی زندگی همه باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «سیدمهدی حسین‌پناهی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر امروز به همراهی جمعی از مسئولان شهرستانی با خانواده شهید «مهدی محمدی» در دهگلان دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز ایران اسلامی امنیت و اقتدار خود را مدیون تمام شهدایی است که جان شیرین‌شان را در راه حفظ تمامیت ارضی و مملکت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تقدیم نظام کردند.

وی افزود: ما خادمین شهدا هستیم و باید ضمن گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران، در مسیر حرکت آنها گام برداریم و منش و مکتب شهدا باید الگوی زندگی همگان قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا، روحیه خدمتگزاری در جامعه را دوچندان می‌کند، یادآورشد: رشد و بالندگی کشور مرهون فداکاری شهدا و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در این دیدار که با حضور فرماندار و فرمانده انتظامی شهرستان انجام گرفت، بر لزوم تکریم و احترام ویژه نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید شد.

شهید مهدی محمدی در اسفندماه سال ۱۳۹۸ با عضویت سرباز مرزبانی در هنگ مرزی پاوه حین درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار