فرماندار شهرستان «بانه»:

جامعه ایثارگری نماد ازخودگذشتگی و اقتدار نظام است + عکس

«خدری» گفت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها نماد ازخودگذشتگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۵۳۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 29June 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز در سفر به شهرستان بانه با «کمال خدری» فرماندار و ماموستا «عبدالرحمن خدایی» امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

«کمال خدری» فرماندار بانه در این دیدار ضمن تشکر از خدمات ارزنده بنیاد شهید در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنها نماد ازخودگذشتگی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

جامعه ایثارگری نماد ازخودگذشتگی و اقتدار نظام هستند+ عکس

وی افزود: همه مدیران و مسئولان نظام باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و نیز ترویج فرهنگ شهدا داشته باشند چراکه این نظام و انقلاب به برکت خون پاک شهدا است.

فرماندار بانه خاطرنشان کرد: در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خیرخانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم زیرا آنان مظهر ایثار و فداکاری بوده و تکریم و تجلیل از آن‌ها باید در برنامه مسئولان قرار بگیرد.

خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تکلیفی شرعی و قانونی است

«عبدالرحمن خدایی» امام جمعه شهرستان بانه نیز در این دیدار با بیان اینکه خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تکلیفی شرعی و قانونی است، اظهار داشت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است زیرا امنیت امروز ما به برکت خون پاک شهدا و جهاد ایثارگران است.

وی خلوص نیت را در خدمت‌رسانی مهم دانست و افزود: همه باید خود را در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار دهیم و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران جلوه‌ای از این ترویج است.

امام جمعه شهرستان بانه شهدا را نماد و اسوه مقاومت و پایداری خواند و یادآور شد: باید ضمن ارج نهادن به فرهنگ والای ایثار و شهادت، آن را به نسل‌های جوان منتقل کرد.

شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت‌طلبی هستند

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدارها با تأکید بر اولویت خدمت‌رسانی به ایثارگران اظهار داشت: سفرهای شهرستانی به منظور ارزیابی و بازدیدهای میدانی و بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا نماد ایثارگری و تجلی فرهنگ شهادت‌طلبی هستند، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مظهر ایستادگی در جامعه خواند و با تاکید بر لزوم دیدار با جامعه معزز ایثارگری، افزود: یکی از مهم‌ترین عملکردهای مسئولان استان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و مسئولان باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان تصریح کرد: همواره خود را مرهون و مدیون فداکاری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران می‌دانیم و آبرو و اقتدار امروز نظام اسلامی ایران به برکت جان‌فشانی‌های شهدا و ایثارگران و استقامت خانواده‌های آنان حاصل‌شده است.

شهسواری خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را یک توفیق الهی دانست و یادآور شد: همه ما باید قدردان رشادت‌ها و جانفشانی ایثارگران باشیم، ایران اسلامی همواره مدیون دلاوری و رشادت این عزیزان است و تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت تا بهترین خدمت را به این عزیزان ارائه کنیم.

دیدار با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان شیمیایی روستای مرزی «بوالحسن» بخش نمشیر بانه از دیگر برنامه‌های مدیرکل بنیاد شهید کردستان در این سفر بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار