رونمایی از پوستر و سایت رسمی یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۶۳ در شهر بانه

جلسه پشتیبانی از برنامه‌های یادواره کشوری شهدای معزز ۱۵ خرداد سال ۶۳ بانه به ریاست فرماندار این شهرستان بانه امروز با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای کمیته‌های این یادواره در سالن اجتماعات فرمانداری بانه برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲ - 03June 2023

رونمایی از پوستر و سایت رسمی یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۶۳ شهر بانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کمال خدری» فرماندار امروز در جلسه جلسه پشتیبانی از برنامه‌های یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۶۳ بانه اظهار داشت: این یادواره به منظور زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن اسلامی و توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تکریم خانواده‌های معزز آنان در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کشوری و استانی پیرامون توجه ویژه به شهرستان میراث‌گر شهیدان افزود: بمباران ظالمانه و ناجوانمردانه رژیم بعث عراق در ۱۵ خرداد ۱۳۶۳ موجب شهادت و جانبازی جمعی از شهروندان بومی و مهاجر شد.

فرماندار بانه تصریح کرد: بهره‌برداری از برگزاری یادواره های شهدا و انتقال پیام آنان و تبیین و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه برای آموزش نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این جلسه از پوستر و سایت رسمی یادواره کشوری شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۶۳ شهر بانه به نشانی www.15khordadbaneh.ir رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار