فرماندار شهرستان سروآباد:

شهیدان والامقام مظهر و منشاء قدرت هستند

«زارعی» با بیان اینکه شهیدان والامقام مظهر و منشاء قدرت هستند، گفت: امروز ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت و اعلام کرده که نخواهیم گذاشت یک لحظه رسالت مقدس شهادت و فلسفه مقاومت به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۶۱۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 20August 2023

شهیدان والا مقام مظهر و منشاء قدرت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن زارعی» فرماندار شهرستان سروآباد در یادواره شهدای روستای پایگلان با بیان اینکه شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، اظهار داشت: شهیدان برای حفظ دین و وطن جان را در طبق اخلاص گذاشتند. 

وی گفت: شهیدان والا‌مقام مظهر و منشاء قدرت هستند شهیدانی که از خاک و از کلاس درس، کوچه و بازار و دانشگاه گذشت کردند و به ملکوت اعلی دل بستند و در سنگر جهاد به شهادت رسیدند، آنانی که برای بقا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هستی خویش گذشتند.

فرماندار شهرستان سروآباد با اشاره به اینکه شهدا جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند، افزود: عظمت شهدا در قالب واژه‌ها نمی‌گنجد و هیچ خطیب و دانشمندی نمی‌تواند شهد شیرین شهادت را توصیف کنند. 

وی با بیان اینکه همه ما مسئولان مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: آنچه که موجب عزت، قدرت و ماندگاری جمهوری اسلامی شده است را نباید به فراموشی سپرد چرا که اگر امروز در کشور عزت، شرف، آزادی، امنیت، آسایش و توسعه همه جانبه در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد.

زارعی ابراز داشت: امروز ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، با فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت و اعلام کرده که نخواهیم گذاشت یک لحظه رسالت مقدس شهادت و فلسفه مقاومت به فراموشی سپرده شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار