معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه می‌شود

«رمضانی» گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود و برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.
کد خبر: ۶۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹ - 04July 2023

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه میإشودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آیین معنوی یادواره ۱۳ ستاره آسمانی گردان محمد رسول الله (ص) دیواندره که در منطقه تنگی سر کامیاران به شهادت رسیدند با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مسئولان شهرستان و خانواده‌های معزز شهدا در سالن ارشاد شهرستان دیواندره برگزار شد.

«مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در این یادواره اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا همواره سرمایه ای است که باید در برپایی و احیای آن جامعه دینی و فرهنگی ما کوشا باشد.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: امنیت و آسایش کشور به برکت رشادت های شهدا و ایثارگران حاصل شده و همه ما باید قدردان آن باشیم بنابراین وظیفه داریم با حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا کنیم.

رمضانی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان می شود و برگزاری یادواره های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب کردستان سرزمین مقدس و مجاهدت های خاموش است و به همین علت است که شهدا در خاطرات شان آورده اند نباید بی وضو در این سرزمین راه بروید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه شهرستان دیواندره در دوران دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی کرده است، یادآور شد: باید با گرامیداشت یاد شهدا، راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان های انقلاب ادامه دهیم.

گردان ضربت محمدرسول الله (ص) شهرستان دیواندره متشکل از پیشمرگان کُرد مسلمان به منظور مقابله و پاکسازی منطقه از وجود ضدانقلاب، ۱۱ تیر ماه سال ۱۳۶۷ در منطقه تنگی سر از توابع شهرستان کامیاران با گروه های تروریستی درگیر شدند که در این درگیری ۱۳ نفر از اعضای این گردان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای پیام/ شیما صادقی

نظر شما
پربیننده ها