معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

حجاب و عفاف از ضروریات شریعت اسلام است

«رمضانی» با بیان اينکه حجاب و عفاف از ضروریات شریعت اسلام است، گفت: حجاب در فرهنگ دینی و اسلامی ما نهادینه شده و‌ مورد تاکید قرآن کریم است.
کد خبر: ۶۰۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 10July 2023

حجاب و عفاف از ضروریات شریعت اسلام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در  جلسه کارگروه هماهنگی و ساماندهی وضعیت پوشاک و محصولات حجاب استان کردستان، اظهار داشت: براساس داده‌ها و پژوهش‌های انجام گرفته  اگر مسئله حجاب نادیده گرفته شود مابقی نمادها و نشانه‌های جامعه اسلامی دچار فروپاشی شده و به نهاد خانواده آسیب خواهد رساند.

وی عدم رعایت حجاب را منجر به بروز فاجعه اخلاقی دانست و افزود: در برخی کشورها بر اساس آمارهای سازمان‌های بین‌المللی کاملا قابل تحقیق است.

رمضانی تصریح کرد: تامین لباس و لوازم مربوط به حجاب یکی از حلقه‌های مربوط به زنجیره نهادینه‌سازی عفاف و حجاب است اما مهمتر از این موارد تغییر اذهان عمومی نسبت به مقوله عفاف و حجاب است.

معاون سیاسی استاندار کردستان با بیان اينکه حجاب و عفاف از ضروریات شریعت اسلام است، اعلام کرد: حجاب در فرهنگ دینی و اسلامی ما نهادینه شده و‌ مورد تاکید قرآن کریم است.

وی اذعان کرد: بی‌حجابی برای جامعه ما خطرناک بوده و زنگ هشداری برای جامعه است و باید به این مهم بیش از پیش توجه شود چرا که از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم از بین بردن عفاف و حجاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان وضعیت عفاف و حجاب استان کردستان در سطح کشور را مناسب دانست و یادآور شد: بعد از اغتشاشات نیز باز به نسبت برخی استان‌ها وضعیت بهتری داریم، هرچند که شرایط حال حاضر نیز رضایت‌بخش نیست و در این خصوص کار فرهنگی بیش از پیش نیاز است.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها