سرپرست حوزه هنری استان کردستان:

حفظ حجاب و عفاف به عنوان یک واجب مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد

«آزادی» گفت: حفظ حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و سیاسی برهمه واجب است و این مهم باید به عنوان یک اصل مورد توجه تمامی مردم علی الخصوص مسئولین و مدیران قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲ - 11July 2023

حفظ حجاب و عفاف به عنوان یک واجب مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «افشین آزادی» سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان صبح امروز در دیدار با سرهنگ «مسعود ولی ئی» معاون اجتماعی سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار داشت: مأموریت اصلی ما در حوزه هنری حرکت کامل در مسیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رویدادهای اخیر صورت گرفته در منطقه خاورمیانه، آفریقا و آمریکا گفت: آنچه که امروز ما در یمن، سوریه، بحرین، لبنان، کشورهای آمریکای لاتین و آفریقا شاهدیم به نوعی نشأت گرفته از پیام آزادی خواهی و استکبار ستیزی انقلاب اسلامی است.

آزادی ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم است و بعداز قرن ها یک نسیم از سوی انقلاب اسلامی برای حیات انسان ها وزیدن گرفته است و وظیفه ما است که با تمام توان از آن پاسداری کنیم.

سرپرست حوزه هنری کردستان با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب تأکید کرد: هرکسی با زبان هنر بتواند مبانی خود را هنرمندانه بیان کند مانا خواهد بود.

وی ادامه داد: تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با همراهی هنرمندان متعهد و با زبان هنر مفاهیم رفیع انقلاب اسلامی را به نسل جوان و نسل های آتی منتقل کنیم و در این مسیر دست یاری به سمت تمامی متولیان فرهنگی وهنری دراز خواهیم کرد.

آزادی به بحث حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم در کنار تلاش دشمنان و دسیسه های آنان، سکوت در برابر موضوع حجاب و عفاف وعدم تعیین مصادیق حجاب و بی حجابی است که باید با کار فرهنگی و یک تفاهم ملی به آن پاسخ دهیم.

وی افزود: ما برای جوانان و نوجوانان تعریف مشخصی از حجاب ارائه نداده ایم و چند صدایی های موجود در بین مسئولین و اختلاف نظرها دراین زمینه سبب سردرگمی و دوگانگی های جبران ناپذیری شده است.

سرپرست حوزه هنری استان کردستان تصریح کرد: حفظ حجاب و عفاف به عنوان یک واجب شرعی و سیاسی برهمه واجب است و این مهم باید به عنوان یک اصل مورد توجه تمامی مردم علی الخصوص مسئولین و مدیران قرار گیرد.

آزادی افزود: زمانی ما به عنوان یک مدیر و مسئول می توانیم امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم که حرف ها و گفته هایمان با اعمال و رفتارمان در داخل و بیرون سازمان و در محیط زندگی خانوادگی هم آنگونه باشد.

وی در خصوص موضوع توجه به مناطق کم برخوردارنیز تأکید کرد: هم اکنون تمام امکانات حوزه هنری را بسیج کرده ایم تا بتوانیم فعالیت های هنری و فرهنگی را در نایسر آغاز کنیم و ان شاء ا... به زودی علی رغم مشکلاتی که مجتمع فرهنگی وهنری نایسر دارد با همکاری متولیان امر ضمن افتتاح آزمایشی پردیس سینمایی نایسر، از ابتدای مرداد ماه کلاس های هنری را با بهره مندی از حضور اساتید مجرب و توانمند آغاز خواهیم کرد.

آزادی تأکید کرد: تمامی فعالیت ها و خدمات آموزشی پیش بینی شده حوزه هنری در تابستان 1402 در جهت جذب حداکثری علاقه مندان و بهره مندی تمامی گروه های اجتماعی در نایسر رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار