معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

بنیه معنوی جوانان باید تقویت شود

«رمضانی» با بیان اینکه زوج‌های جوان باید در زندگی مکمل و مایه تسکین یکدیگر باشند، گفت: بنیه معنوی جوانان باید تقویت شود، خانواده‌ها می‌توانند فرزندانشان را در رسیدن به این آرامش کمک کنند.
کد خبر: ۶۰۴۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 19July 2023

بنیه معنوی جوانان باید تقویت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان،«مهدی رمضانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در آئین اهدای 554 سری جهیزیه به نوعروسان، 1240 دستگاه کالای اساسی و 54 مورد اقلام اشتغال و خودکفایی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان کردستان که در اردوگاه علی ابن ابی طالب (ع) در روستای قار این شهرستان برگزار شد با تأکید بر اینکه جوانان برای آغاز زندگی مشترک در کنار تأمین نیازمندی‌های اولیه، نیازمند جهاز معنوی هستند، اظهار داشت: بنیه معنوی جوانان باید تقویت شود، خانواده‌ها می‌توانند فرزندانشان را در رسیدن به این آرامش کمک کنند.

وی با بیان اینکه زوج‌های جوان باید در زندگی مکمل و مایه تسکین یکدیگر باشند، گفت: به عقیده روانشناسان، سه سال اول زندگی مشترک با وجود تمام شیرینی‌ها، به دلیل عدم شناخت زوج‌ها از اخلاق همدیگر، از سخت‌ترین و بحرانی‌ترین سال‌های زندگی است که می‌توان با صبر و درک بالا بر همه مشکلات غلبه کرد.

معاون استاندار کردستان تصریح کرد: جوانان ما باید از همان اول زندگی با صبر، گذشت، درک متقابل و مدارا کردن؛ زندگی خود را بسازند.

رمضانی یادآور شد: زوج‌های جوان با همراهی یکدیگر مسائل و مشکلات زندگی‌شان را برطرف کنند تا زندگی شیرین توام با آرامش داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار